21 Mart 2011 Pazartesi

Japanese / Korean Drama

Bu aralar Japon ve Kore dramalarına merak saldım. Bu aralar fazla izleyecek anime bulamıyorum. İlk izlediğim Mei-chan no Shitsuji ( Mei'nin uşağı ) 'ydi. Çok hoşuma gitti ve başka bir tane daha izlemeye karar verdim. 1 numara olan You're Beautiful'u denemeye karar verdim. Çok süper bir drama çok komik ve eğlenceli hayatımda bu kadar gülmekten kırıldığımı hatırlamıyorum. Karakterlerin adlarını öğrenmem tüm sezon sürdü ( koreceye aşina değilim.) Tek sorun online izlemek zor geldiği için tüm bölümleri download etmek zor oldu ama üstesinden geldim :D

These days I' m watching korean and japanese dramas. I can't find animes to watch. The first one I watched was Mei chan no shitsuji ( Mei's butler ). I really enjoyed watching it. So I started watching You're Beautiful (korean drama). It's awesome soo funny and fun to watch. I don't remember laughhing soo much in my life. It was hard watching it online so I tried to download but It took lots of time. 

Mei-chan No Shitsuji

You're Beautiful


You're Beautiful
Shin Woo (favorim <3)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder