10 Mart 2011 Perşembe

Kawaii Bear

Ben bu dergi'yi Dubai'deki Kinokuniya'dan (Dev japon kitapçısı) buldum. Fazla anlamasam bile büyük bir hazine 


I found this magazine in Dubai Kinokuniya (japanese book store ( huge ))


İçinden de bir masaj kalemi çıkıyor ( ilginç o.O)
Inside you can find a masage pencil (weird)




Ama ben bundan fazla bahsetmicem. İşte bu tatlı ayılara ne dersiniz <3 
Ben bunlardan iki tane yaptım ve yapmak çok eğlenceli 
Aşağıda nasıl yapacağınızı resimleri takip ederek anlayabilirsiniz. Benim o kadar japoncam yok -.- Malzemeler aşağıdaki resimde yazılı.  


Well that's another subject. So what about these cute bears <3
I made 2 of them and it's so fun to make it. 


Malzemeleri görmek için Tıklayın

Şablonu büyütmek için tıklayın 
You can understand instructions by following pictures :D


Materials :
- Coton 
- Felt
- Black ting beads
- chain (ones for keyrings )
- sicissors




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder